Bony podarunkowe jako część działań marketingowych
Firma

Bony podarunkowe jako część działań marketingowych

Budowanie relacji z klientem w taki sposób, aby była ona długofalowa i opierała się na zaufaniu produktom i usługom marki, jest niełatwym zadaniem. Z pomocą mogą jednak przyjść programy lojalnościowe, takie jak m.in. cash-back (częściowy zwrot gotówki do ponownego wykorzystania), punkty, rabaty czy kupony. Dzięki temu klient będzie bardziej zaangażowany w rozwój marki, zaś jej oferta będzie generować większe zyski.

Bony podarunkowe jako interesujący element programu lojalnościowego

Jednym z ciekawszych rozwiązań związanych z programami długofalowego marketingu są karty podarunkowe, zwane też bonami. Taka karta jest rodzajem bonu, który posiada określoną wartość oraz termin ważności do wykorzystania. Można nim zapłacić podczas kolejnych zakupów zarówno w sklepie internetowym, jak i stacjonarnym, oraz w razie czego dopłacić brakującą kwotę gotówką. Ciekawą zaletą bonów podarunkowych jest fakt, iż klient może je otrzymać w przypadku zwrotu za towar. Jest to dobry sposób na zachęcenie go do następnych odwiedzin i ponowne skorzystanie z oferty marki. Jeśli jednak nie zdecyduje się skorzystać z karty, pozwoli to na zatrzymanie pieniędzy w firmie. Niewątpliwie zatem bony podarunkowe są pomocne nie tylko w budowaniu zaufaniu klienta do marki, ale także w pewnych okolicznościach umożliwiają zatrzymanie gotówki w firmie pomimo stosowania promocji. 

Profesjonalna obsługa kart podarunkowych

Przed wdrożeniem kart podarunkowych w firmie warto zasięgnąć rady ekspertów i skorzystać z fachowego programu do ich obsługi. Takim systemem jest przykładowo Sparta Gift Cards. Program nie tylko potrafi obsługiwać karty w sklepach stacjonarnych i internetowych, ale również umożliwia modyfikowanie ich i dostosowywanie do zmieniających się potrzeb klientów. Intuicyjny system stworzony przez fachowców w swojej dziedzinie pozwala na sprytne i kompleksowe zarządzanie kartami podarunkowymi, co przekłada się na profesjonalizm w obsłudze klienta przez doradców oraz przyciąganie go do marki. Dzięki temu firma zyska zaufanie swoich konsumentów i odnotuje spore wzrosty sprzedaży. 

Platforma do kompleksowej obsługi działań marketingowych

Karty podarunkowe to jedna kwestia, natomiast jeśli planujemy wprowadzić w przedsiębiorstwie programy lojalnościowe oparte na innym działaniu, to tutaj również przyda się nieoceniona pomoc fachowców. Eksperci z firmy Spartavity oferują zatem system Sparta Loyalty Platform, który obsługuje mechanikę każdego programu lojalnościowego. Platforma umożliwia zarządzanie dostosowanymi do potrzeb marki systemami do budowania lojalności klienta oraz pozwala na kontrolowanie takich obszarów firmy jak działy sprzedaży, marketingu i obsługi. W ten sposób firma zyskuje wsparcie oraz indywidualnie dopasowane działania otwierające nowe perspektywy. 

Marketing odgrywa dzisiaj kluczową rolę w niemal każdej branży. Chcąc zyskać stałych klientów, w ramach działań marketingowych konieczne jest stosowanie programów lojalnościowych. Te natomiast przeważnie są oparte na stosowaniu bonów podarunkowych, choć nie powinno się zamykać n a inne formy działania.

Bony podarunkowe jako część działań marketingowych

Zobacz więcej podobnych postów